Sajtószoba

A 70-es és 80-as évek emblematikus italmárkájának számító Szobit körülbelül két éve vette meg a Szikrai Borászati Kft. Bár a hagyományok nagyon fontosak a márka életében, ez a hosszú távú tervekhez önmagában nem elegend? Sári Tibor ügyvezet? igazgató szerint.


A Szikrai Borászati Kft. (szerk.jav.: SÁ-VA Drink Kft.) 2009-ben vásárolta meg a nagy múltú Szobi szörp márkát. A népszerű saját szörpmárka, a Piroska mellett miért tartották fontosnak, hogy a Szobit is felélesszék, továbbvigyék?


Tapasztalatunk szerint a fogyasztók számára egyre lényegesebb, hogy magyar terméket vásároljanak. A Szobi esetében ez azt jelenti, hogy 100%-ban magyar tulajdonú cégt?l vásárolnak, amely cég hazánkban termel magyar alkalmazottjaival.

Változott-e valamiben a Szobi, amióta Önökhöz tartozik?


A termékeket a megszokott csomagolásban vásárolhatják meg a fogyasztók, a gyártás során is az eredeti receptúrát használjuk. Az idei év azonban vízválasztó lesz a márka életében: a termékek mind külsejükben, mind beltartalmukat tekintve megújulnak majd. Az ízválaszték is b?vül, valamint új termékcsaládokkal is el?rukkolunk hamarosan.

Els?sorban kik keresik a termékeiket?


Az elmúlt hetekben számos rendezvényen vettünk részt, több tízezer fogyasztóval találkoztunk és ismertük meg véleményüket. Úgy tapasztaljuk, hogy egyre több fiatal vagy középkorú, valamint kisgyermekes család vásárolja a termékeinket. Ugyanakkor népszerű a fiatalok körében is, akiknek a szülei veszik meg a terméket, illetve a nyugdíjasok is szívesen isszák.

Ilyen hosszú múltra visszatekint? magyar márka esetében mennyire érzik, használják a retróhullám hatásait az értékesítésben?


A Szobi márka ismertsége, mint ahogyan azt a MagyarBrands elnyeréséhez kapcsolódó kutatás is mutatta, nagyon magas, sokan emlékeznek a termékekre. Hosszú távú terveinkhez ez azonban nem elegend?, hiszen a fogyasztói igények is változnak. Fejlesztési terveink is azt a célt szolgálják, hogy az igényeknek megfelel?, korszerű termékeket tehessünk a fogyasztók asztalára.

Az interneten elérhet?ek a 80-as évekb?l való reklámjaik is. Van esetleg személyes kedvence, amelyet mindenkinek megmutatna?


Azt hiszem, az ebben az id?szakban készült reklámokat mindenki mosolyogva, szívesen nézi. Személy szerint mindet szeretem, remélem, másoknak is szereznek néhány kellemes percet, mint ahogyan a termékeinket is örömmel fogyasztják. Van néhány tervünk nem csupán ezekkel a reklámokkal, de a Szobi más emlékezetes relikviájával is, de egyel?re ezt még nem szeretném elárulni.

forrás: http://www.magyarbrands.hu